ارائه گزارش فرآیند اجرایی همایش توسط دبیر اجرایی همایش
آقای مجتبی باباییان
سالن اجتماعات مرکز آموزش عالی شهید شرافت
08:00 - 09:30
افتتاحیه
ارائه گزارش روند برگزاری همایش توسط دبیر علمی
آقای دکتر مهدی علی اکبرزاده
سالن اجتماعات مرکز آموزش عالی شهید شرافت
08:00 - 09:30
سخنرانی
سخنرانی سرپرست محترم مدیریت پردیسهای استان تهران و رییس همایش
آقای دکتر اسماعیل اولی
سالن اجتماعات مرکز آموزش عالی شهید شرافت
08:00 - 09:30
سخنرانی
سخنرانی سرپرست محترم دانشگاه فرهنگیان
آقای دکتر سعید غیاثی ندوشن
سالن اجتماعات مرکز آموزش عالی شهید شرافت
08:00 - 09:30
سخنرانی
سخنرانی مهمان ویژه برنامه (رئیس محترم فرهنگستان هنر)
دکتر مجید شاه حسینی
سالن اجتماعات مرکز آموزش عالی شهید شرافت
09:30 - 09:45
استراحت و پذیرایی
پذیرایی میان برنامه
سالن اجتماعات مرکز آموزش عالی شهید شرافت
09:45 - 11:30
ارائه مقاله
جایگاه آموزش هنر در برنامه های درسی دانشگاه فرهنگیان (مطالعه موردی: آموزش جغرافیا)
دکتر علی صادقی
سالن اجتماعات مرکز آموزش عالی شهید شرافت
09:45 - 11:30
ارائه مقاله
میزان بازدهی کلاسهای مجازی دروس کارگاهی رشته ارتباط تصویری، بر اساس نظریه ارتباطگرایی جورج زیمنس (نمونه مطالعاتی: دانشجویان رشته گرافیک و ارتباط تصویری آموزشکده فنی و حرفهای الزهراء (س) تبریز)
ضحی اصغرزاده چرندابی
سالن اجتماعات مرکز آموزش عالی شهید شرافت
09:45 - 11:30
ارائه مقاله
ضرورت ساماندهی رشته های هنر در دانشگاه فرهنگیان
دکتر مهدی علی اکبرزاده
سالن اجتماعات مرکز آموزش عالی شهید شرافت
09:45 - 11:30
ارائه مقاله
تاثیرتجزیه وتحلیل بصری نگارگری در شاهنامه بایسنقری درارتقای سطح مهارتی آموزش های هنرهای تجسمی دانش آموزان پایه هشتم مقطع متوسطه
عباس فتوحی
سالن اجتماعات مرکز آموزش عالی شهید شرافت
12:00 - 14:00
استراحت و پذیرایی
نماز و ناهار و استراحت
سالن اجتماعات مرکز آموزش عالی شهید شرافت
14:00 - 15:30
ارائه مقاله
بررسی عملکرد دانشجویان ورودی97 رشته آموزش ریاضی مرکز شهید شرافت در حیطه ی تجسم ذهنی فضایی در درس کاربرد هنر در ریاضی
دکتر آرزو حسینی
سالن اجتماعات مرکز آموزش عالی شهید شرافت
14:00 - 15:30
ارائه مقاله
تصویر هنری بعضی آیات قرآن کریم بنابر هماوائی
دکتر راضیه سادات میرصفی
سالن اجتماعات مرکز آموزش عالی شهید شرافت
14:00 - 15:30
ارائه مقاله
تأثیر آموزش هنرهای ترکیبی بر میزان سلامت روان دانش آموزان سندروم داون مقطع متوسطه